.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت پرده سفر 7 نماینده مجلس به جام جهانی
فراکسیون ورزش تکذیب کرد/ یوسف نژاد: مجلس جلسه ای نداشته و چنین بحثی مطرح نبود/ به جای من یک بازیکن جوان به روسیه برود
روز گذشته خبری مبنی بر سفر 7 نماینده مجلس از فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی به روسیه برای حضور در بازی های جام جهانی در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش شمال نیوز، براساس شنیده ها؛ غلامرضا کاتب، پروانه سلحشوری، وکیلی و اسماعیل سعیدی از کمیسیون فرهنگی به همراه رحیم زارع، همایون یوسفی و یوسف نژاد از فراکسیون ورزش به وزارت ورزش و جوانان برای انجام این سفر معرفی شده اند.

به منظور پیگیری صحت و سقم این خبر باشگاه خبرنگاران جوان، در تماس با این نمایندگان توانست با یوسف نژاد و سعیدی این موضوع را پیگیری کند.

یوسف نژاد عضو فراکسیون ورزش ضمن تکذیب این خبر گفت: فراکسیون ورزش درباره سفر به روسیه جلسه ای نداشته و چنین بحثی هم مطرح نبوده است.

یوسف نژاد همچنین تصریح کرد: اگر چنین خبری هم باشد بنده در جریان آن نیستم و اکنون در حوزه انتخابیه خود بسر می‌برم.

امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس هم پیش از این در واکنش به سفر این نمایندگان به روسیه براساس درخواست وزارت ورزش و جوانان به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: وزارت ورزش و جوانان برای اعزام نمایندگان خانه ملت باید درخواست خود را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و وضعیت معیشتی مردم، هیئت رئیسه مجلس و کمیته سفرهای خارجی قطعا با این سفر مخالفت خواهند کرد.

اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی در واکنش به این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنده امروز نام خود را در میان اسامی نمایندگان اعزامی از مجلس به روسیه شنیدم.

وی اظهار کرد: براساس درخواست وزارت ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس نام سه نفر از اعضا را برای این سفر به این وزارتخانه طی جلسه ای معرفی کرد.

سعیدی افزود: طی آن جلسه نامی از بنده برده نشد اما امروز بعد از پیگیری به من اعلام کردند که براساس قرعه کشی که کمیسیون فرهنگی انجام داده نام من هم جزو نمایندگان اعزامی به روسیه درآمده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: بنده با توجه به شرایط کنونی جامعه و وضعیت معیشتی مردم موافق رفتن به این سفر نیستم و نخواهم رفت.

در ادامه یکی از این 7 نماینده ای که نخواست نامش فاش شود در واکنش به این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تمامی وزارتخانه ها در سفرهای کاری و دیپلماتیک خود معمولا از فراکسیون ها و کمیسیون های مربوطه برای همراهی و به عنوان ناظر دعوت به عمل می آورند و این یک موضوع مرسوم و دیپلماتیک است.

وی تاکید کرد: به طور مثال وزیر بهداشت و درمان برای حضور در اجلاس جهانی بهداشت از برخی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای انجام مذاکرات و جلسات طی این اجلاس دعوت کرد یا هفته گذشته ربیعی وزیر تعاون و کار برای شرکت در اجلاسی از تعدادی نمایندگان مربوطه دعوت به عمل آورد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این گونه سفرها به عنوان رسوم دیپلماتیک و یک پروتکل در همه جای دنیا وجود دارد و سفر تعدادی از نمایندگان به روسیه هم براساس دعوت وزارت ورزش و جوانان و همانند دیگر سفرهای کاری انجام شده است.

بر اساس این اظهارات باشگاه خبرنگاران جوان، در انتظار اظهارنظر دیگر نمایندگانی که نامشان در فضای مجازی از فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس برده شده است تا برای تنویر افکار عمومی جامعه آن را منعکس کند.


یوسف نژاد: به جای من یک بازیکن جوان به روسیه برود

علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری و میاندرود در مجلس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود گفت ترجیح می دهم به جای من یک مربی یا بازیکن جوان برای تماشای جام جهنی به روسیه برود.    علی اصغر یوسف نژاد نوشت: با سلام با توجه به موقیعت اینجانب در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رئیس،سهمیه ای برای حضور در جام جهانی روسیه برای بنده در نظر گرفته شده است که صلاح میدانم این سهمیه را به بهترین مربی جوان لیگ برتر یا لیگ دسته اول کشور و یا به بهترین بازیکن جوان فصل در لیگ برتر اختصاص دهند.

گفتنی است که پس از اعلام اعزام چند تن نماینده مجلس برای حمایت از تیم ملی به روسیه کوجی از انتقادات شکل گرفته است.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی انجام‌روز 17 خرداد 1397
با سلام
با توجه به شرایط اقتصادی کشور چه ضرورتی دارد تا این دوستان نماینده به روسیه که کشوری گران هیتند سفر نمایند. اگر این هزینه ها از سوی هر یک از نماینده ها مرداخت شود که اختیار با خودشان است اما اگر این هزینه ها از جانب دولت و از محل بودجه دولتی است بر اساس کدام مجوز؟
تاکید رهبر معظم انقلاب و اقتصاد مقاومتی چرا مورد توجه قرار نمی گیرد.
نمایندگان خودشان باید انصراف دهند. آیا آنها از جانب موکلشان که به آنها رای دادند اجازه چنین کاری را دارند؟ نمایندگان محترم لطفا این هزینه را برای یک یا چند خانواده نیازمند شهر خود هزینه کنید. در ماه مبارک رمضان حداقل اندک پیروی از شیوه امیرالمومنین را مد نظر قرار دهیم.
انجام این سفر با هزینه های گزاف آن چه اثری بر جوانان جویای کا، خانواده هوی کم بضافت و ... خواهد داشت.
این اقدام در جهت ساده زیستی و حمایت از هموطنان نیازمند است یا فاصله افتادن بین مردم و مجلس.
مسیولین محترم سایت شمال نیوز بنده به عنوان یک ایرانی، یک شمالی که در یکی از کشور های عربی خلیج فارس خبرتان را رصد می کنم، تقاصا دارم شما هم به عنوان یک رسانه شمالی وفادار به نظام در مسیر هدایت فرهنگی همگان از جمله تمایندگان گام‌بردارید.
همگی مسئولیم
با سپاس و پوزش از متن طولانی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.